Pracovní místo ( PERSONALISTÉ / HR SPECIALISTA ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Aktualizace 2. 1. 2020
Požadujeme - min. SŠ vzdělání s maturitou, praxe v oboru, dobrá znalost pracovně-právní legislativy, orientace v GDPR problematice, aktivní znalost AJ slovem i písmem (spolupráce s HR oddělením a vedením v mateřské společnosti v Anglii), ŘP sk. B, pozitivní a aktivní přístup, flexibilní myšlení, znalost práce na PC, pečlivost, vstřícný přístup k zaměstnancům, komunikativnost.
Náplň práce - tvorba a správa pracovně-právních dokumentů, implementace směrnic a nových procesů, nábor nových zaměstnanců včetně přípravy a organizace výběrových řízení, zajištění veškeré administrativy spojené s nástupem nového zaměstnance či ukončením pracovního poměru, zodpovědnost za komunikaci s úřady, spolupráce se mzdovou účtárnou, administrativní a odborná podpora zaměstnancům, vytváření a správa firemních benefitů, HR činnost na lokální úrovni jakými jsou např. vzdělávání, hodnocení zaměstnanců, organizování teambuildingů, aj., poradenství a podpora vedoucích pracovníků a jejich koučink, komunikace s HR oddělením v Anglii.
Nástup možný ihned, PS na 1 rok s možností prodloužení.
Životopis v českém a anglickém jazyce zaslat na e-mailovou adresu: prace@pickering.cz
Pracoviště: Třinec