Asistentka ředitele/organizátor školení

  • Brno

Pracovní místo ( Asistentka ředitele/organizátor školení ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

První kontakt e-mailem.

Náplň práce:
- administrativní práce
- zpracování a aktualizace firemních databází
- archivace dokumentů
- příprava, zajišťování a organizace školení a vzdělávacích seminářů
- vedení příruční pokladny
- jednání s obchodními partnery dle pokynů nadřízených pracovníků
- pracovní komunikace s nadřízenými pracovníky a ostatními spolupracovníky
- uzavíraní a evidence DPH a DPČ
- kontrola evidence docházky zaměstnanců
- plnění statistických poviností, plnění povinných výtisků

Požadavky:
- vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské
- reprezentativní vystupování
- výborné komunikační dovednosti
- systematičnost, pečlivost, spolehlivost
- samostatnost a schopnost organizovat si práci
- pozitivní naladění a chuť pracovat
- práce s PC , WORD, EXEL
- řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B výhodou

Vložit inzerát