Pracovní místo ( asistent koordinátora zakázek ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Získejte místo ve stabilní firmě, která zprostředkovává překladatelské a tlumočnické služby pro mezinárodní zákazníky. Poznáváte se?
o Mluvíte anglicky a nedělá vám problém telefonovat a psát e-maily v angličtině.
o Svěřené úkoly plníte vždy pečlivě a neunikne vám žádný detail.
o Máte cit pro komunikaci s lidmi a umíte si práci dobře zorganizovat.
o Moc dobře si uvědomujete, že sehraný tým je mnohem silnější než sebelepší jednotlivec.
o Umíte pracovat s počítačem, internetem i kancelářským balíkem MS Office
Nutně potřebujeme vaši pomoc!
Stane se z vás pravá ruka týmu projektového managementu. Budete pomáhat při zpracování zakázek, na starosti budete mít veškerou administrativu. Denně budete písemně a telefonicky komunikovat s dodavateli společnosti a zadávat jim překlady. Vaším úkolem bude evidence zakázek v IS společnosti, kontrola kompletnosti zakázek a vystavených faktur. Krom toho budete mít na starosti chod recepce, kde se budete střídat s kolegyní. Zde bude vaším úkolem především přepojování telefonických hovorů, zpracování pošty a uvítání příchozích návštěv.
Vaši snahu oceníme:
o Za svoji práci dostanete férovou mzdu s osobním ohodnocením a věrnostními odměnami - skvělou práci rádi oceníme.
o Získáte možnost se rozvíjet a kariérně růst.
o Čeká na vás přátelské prostředí a atmosféra rodinné firmy, kolegové vám vše ukáží a pomohou.
Přispějeme vám na vzdělávání, kulturu, sport a relaxaci, stravování, dopravu, penzijní připojištění.
Dává vám to smysl? Pošlete nám svůj životopis na e-mailovou adresu:
kariera@traductera.com
Nabízíme