Pracovní místo ( Asistent/ka (servisní vedení) ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Místo výkonu práce: ÚMO Ústí nad Labem - Střekov.
Požadavky pro uchazeče:
- minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou,
- výborná znalost českého jazyka,
- výborná znalost práce na PC - Microsoft Office (Word, Excel, Outlook),
-znalost práce v prostředí internetu (vyhledávání, formuláře, jednoduchá editace webových stránek v předepsané šabloně),
- rámcová znalost právních předpisů vztahujících se k činnosti úřadu veřejné správy a služeb, zejména zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů,
- schopnost samostatného úsudku a rozhodování, příjemné vystupování, komunikativnost, flexibilita, výborný písemný projev a schopnost asertivního jednání,
- velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, spolehlivost,
- podmínkou řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič/ka.
Charakteristika vykonávaných činností:
- komplexní administrativní servis vedení (starosta, místostarostové, tajemník), včetně zprostředkování schůzek,
- komplexní zabezpečení agendy týkající se schůze Rady a jednání Zastupitelstva (příprava podkladů, organizační zajištění, zápisy z jednání),
- zajištění agendy úřední desky + elektronické úřední desky a webových stránek (vkládání aktualit),
- spolupráce na zajištění agendy spisovny úřadu (Spisová a archivní služba), podpůrná činnost pro ostatní vedoucí pracovníky (vyhledávání materiálů, kontaktů apod.).
Zájemce o pracovní pozici doloží:
Motivační dopis s odůvodněním zájmu o pracovní pozici a představou o práci v úřadu městského obvodu Ústí nad Labem - Střekov,
Strukturovaný životopis s uvede