referentky / referenta krizového řízení v odboru kancelář starostky města

  • Česká Lípa

Pracovní místo ( referentky / referenta krizového řízení v odboru kancelář starostky města ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Charakteristika pracovní pozice: zajišťování připravenosti obce na řešení mimořádných událostí a krizových stavů vč. případného zajišťování činnosti bezpečnostní rady obce; koordinace a metodické usměrňování opatření pro mimořádné události a krizové stavy obce s rozšířenou působností; vedení agendy jednotek sboru dobrovolných hasičů obce; zajišťování aktivit směřujících k předcházení páchání kriminality a snižování obav z ní, vedení agendy prevence kriminality, zabezpečování činností v oblasti protidrogové politiky
Místo výkonu práce:Městský úřad Česká Lípa
Platové podmínky: 10. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od
19 760 Kč do 29 740 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce
Předpokládaný termín nástupu: 02.01.2020, popř. dle dohody
Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou
Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem (např. kvalifikační předpoklady stanovené zákonem)
Kvalifikační předpoklady a požadavky stanovené městem Česká Lípa pro uchazeče:
-vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
-znalost související legislativy
-samostatnost, odpovědnost a vysoké pracovní

Vložit inzerát