Pracovní místo ( ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Asistentka obchodního oddělení
Společnost Dawell CZ, zabývající se vývojem a výrobou v oblasti průmyslu, hledá z důvodu rozšíření týmu, kolegyni na pozici ASISTENTKY OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ.
Co Vás čeká:
o vedení administrativy spojené s obchodním oddělením
o zajištění chodu obchodní kanceláře
o komunikace se zákazníky a obchodními partnery (telefonicky či mailem) i v angličtině
o evidence a zpracování objednávek a zakázek
o spolupráce na veletrzích, eventových akcí a propagaci společnosti
Požadujeme:
o min. SŠ ekonomického nebo technického směru
o znalost AJ na pokročilé úrovni (min B2)
o středně pokročilou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
o samostatnost, pečlivost, logické uvažování se smyslem pro detail
o odolnost vůči stresu
o výborné komunikační a organizační schopnosti
o aktivní přístup a ochotu se učit nové věci
o řidičský průkaz sk. B výhodou, nikoliv podmínkou
Nabízíme:
o HPP u dynamicky rostoucí společnosti
o zajímavou a různorodou práci v příjemném týmu
o odpovídající mzdové ohodnocení 22.000 - 25.000,- Kč
o mimořádné prémie a odměny
o pracovní doba 7.00 - 15.30, 4 týdny zasloužené dovolené a stravenky
o nástup možný od 1.1.2020
o místo výkonu práce v Třebíči
Místo vhodné i pro absolventy.
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme rádi za zaslaný životopis s fotkou na adresu: akodytkova@mico.cz
Zaměstnanecké výhody: vzdělávání a podpora v osobním rozvoji, mimořádné prémie, stravenky