Pracovník/pracovnice objednávkové kanceláře

  • Kroměříž

Pracovní místo ( Pracovník/pracovnice objednávkové kanceláře ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

PRACOVIŠTĚ Kroměříž
- Náplň práce: aktivní komunikace a péče o zákazníky, operativní řešení vzniklých problémů, příjem objednávek, administrativní práce spojená s objednávkami
- Požadujeme: SŠ/bakalářské vzdělání - vhodné i pro absolventy, znalost práce s PC, pečlivost, komunikativnost, zodpovědnost, ochota pomoci, flexibilita, znalost AJ, NJ výhodou
- Nabízíme: svačiny ZDARMA, příspěvek 40 Kč na stravování, na dojíždění nad 20 km, odměna 1000 Kč za vitalitu každý měsíc, 500 Kč za HV, zvýhodněné telefonní tarify O2, zaměstnanecké balíčky, benefity v hodnotě 4000 Kč libovolně kombinovatelné (masáže, poukázky do prodejny, pobyt v hotelu, kredit na oběd, mobil, úhrada lékařské péče), Makro karta
- nástup možný ihned, doba určitá 1 rok s možností prodloužení
- své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: bradova@kmotr.cz nebo na adresu KMOTR - Masna Kroměříž a.s., Hulínská 2286/28, Kroměříž k rukám paní D. Bradové, příp. kontakt telefonicky Po-Pá (8:00 - 14:00 hod.)

Vložit inzerát