Pracovní místo ( Office administrátor/ka ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Dělnická č.p. 1020/54, Holešovice, 170 00 Praha
PRVNÍ KONTAKT e-mailem na adr. r.sejnoha@vygon.cz , Kontaktní osoba Robert Šejnoha, MBA
UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE A POŽADAVKY:
Náplň práce:
- Zajištění chodu kanceláře
- Zpracování objednávek od zákazníků - příjem, zpracování
- Tvorba cenových nabídek
- Objednávky a forecasty zboží u dodavatelů
- Reklamační řízení
- Komunikace se zákazníky, příjem objednávek - telefon, e-mail
- Administrace Veřejných zakázek
Jazykové požadavky:
- Český jazyk - výborná znalost na úrovi rodilého mluvčího
- Anglický jazyk - aktivní znalost slovem i písmem (komunikace s mateřskou společností i dalšími dodavateli)
Další požadavky:
- Znalost skladového a fakturačního programu ABRA výhodou
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY:
Motivační ohodnocení - pevná složka platu i možnost ročního bonusu, mobilní telefon a notebook, stravenky, Flexi Pass, Sick days, týden dovolené navíc, příspěvek na důchodové připojištění