Pracovní místo ( ASISTENT/KA SERVISNÍHO ODDĚLENÍ ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Způsob prvního kontaktu: emailem nebo telefonicky od 8:00 hod. do 15:00 hod.
Požadujeme
znalost AJ na komunikativní úrovni-slovem i písmem, praxe v administrativě, dobrá znalost práce na PC (EXCEL, WORD), logické myšlení, samostatnost, aktivní přístup a chuť učit se novým věcem.
Náplň práce
Přijímat a zpracovávat poptávky a objednávky, chystat podklady pro fakturaci
Připravovat cenové nabídky, vytvářet jednoduché kalkulace
Zadávat objednávky a výrobu potřebných dílů
Plánovat servisní výjezdy
Chystat a odesílat zásilky
5 týdnů dovolené, sick days, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, možnost home-office, možnost dalšího vzdělávání, kafeterie na pracovišti, mimořádné odměny a další benefity