Asistent/ka obchodního oddělení

  • Brno

Pracovní místo ( Asistent/ka obchodního oddělení ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Do našeho týmu obchodního oddělení Allrisk hledáme
Asistenta/ku obchodního oddělení
Umíte převzít zodpovědnost za výsledky své práce? Baví Vás práce s lidmi a jste pečlivá/ý? Chcete mít kolegy, kteří ocení Vaše schopnosti?
Co Vám nabízíme my?
Kancelář na centrále naší společnosti v centru Brna (3 minuty vozem od OC Vaňkovka).
Online vzdělávací kurzy, workshopy a školení, na kterých např. lépe poznáte sami sebe.
5 dnů placeného zdravotního volna navíc.
5 dnů dovolené navíc.
Originální firemní akce.
Dárek k narozeninám.
Zvýhodněná rekreace na naší firemní chatě.
VIP slevy na naše vlastní produkty (např. 50% sleva na zapůjčení vozidla).
Odměny za to, že k nám přivedete někoho z Vašich známých jako kolegu nebo klienta.
Parkování a stravování přímo u centrály společnosti.
Jaké znalosti a dovednosti byste měl(a) mít?
Vzdělání SŠ s maturitou.
Logické a analytické myšlení.
Schopnost pracovat v týmu.
Samostatnost, pečlivost a zodpovědnost.
Organizační schopnosti.
Základní znalost práce v programu Excel a Word.
Za co budete odpovědní?
Vyřizování obchodní korespondence.
Osobní, telefonická a e-mailová komunikace s klienty.
Komunikace v rámci společnosti dle jednotlivých obchodních případů.
Podpora obchodní sítě.
Zástup ředitelky obchodního oddělení v době její nepřítomnosti.
Účast na povinných školeních.
Přihlásit se do výběrového řízení a zaslat nám svůj životopis můžete zde: https://jobs.lusk.io/allrisk-a-s/asistentka-obchodniho-oddeleni-e132dce8
Volné místo asistent/ka obchodního oddělení pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát