Pracovní místo ( Eshop assistant a administrativní pracovník/ce ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Angličtina na vysoké úrovní - slovem i písmem nebo ÚSV - gymnázium.
Dobrá znalost MS Office, Acrobat Reader/pro - výhodou
Dobrá fyzická kondice.
Co vás čeká:
V tomto zaměstnání bude zastávat zásadní pozici, jak u podpory chodu online obchodu (vše kromě software záležitostí, nejedná se o jeho údržbu, či programování), tak i při komunikaci s General mangerem, který koordinuje procesy spojené s chodem výroby a obchodu.
Jako Office administrator budete podporou při denním chodu kanceláře tak aby byla práce vedení výkonná, organizovaná a včasná. Tato pozice je součástí utváření a upravování procesů, jejíchž výsledkem je efektivnější, účinější a rychlejší fungování, jak jednotlivých oddělení, tak i celé firmy.
Jako online shop asistent/ka budete podporou při přípravě, administraci a expedici zásilek obsahujících naše výrobky, do celého světa. Budete vyřizovat reklamace a také se podílet na vytváření podkladů pro účetní a zpracování dat pro následná hlášení.
Požadujeme:
Flexibilní pracovní doba vyžadující práci dle potřeby, občas včetně víkendů a svátků
Pečlivá a důsledná komunikace s prodejci a zákazníky
Monitorování skladu, prodeje a vratek
Manipulace s těžkými balíky
Podpora Online store managera
Zajišťování chodu kanceláře
Důsledná kontrola odesílacího procesu - balení, skladování, plánování
Spolupráce s účetní kanceláří
Plnění úkolů zadaných managmentem
Dobré organizační schopnosti
Teamový hráč a profesionál
Vysoká úroveň odpovědnosti a spolehlivost s ochotou vnímat zpětnou vazbu
Uchazeč musí splňovat všechny požadavky dle firmeních zásad a standartů
Silné dovednosti při řeš