Pracovní místo ( IT Support Specialist (EDI) ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Místo výkonu práce: Ostrava Poruba
Kontakt: emailem, telefonicky PO-PÁ 9-16 hod.
Stávající IT Support & Services team rozšiřuje svou působnost o novou službu, která zabezpečí plynulý a nepřetržitý (až 24/7) provoz našim klíčovým zákazníkům. Hledáme nové kolegy, kteří budou zajišťovat podporu první úrovně (1st Line Support) našeho vlastního produktu. Primarně se bude jedna o práci na požadavcích a událostech z různých zdrojů (monitorovací a ticketovací portál, email, telefon), dále jejich analýza, návrh a realizace optimálních řešení.
POŽADAVKY
- Ukončené minimálně SŠ vzdělání v IT oboru
- Základní orientace v programovacím jazyku Java
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni - podpora zákazníků v AJ
- Ochota pracovat ve směnném provozu (ranní/odpolední, později 24/7)
- Zájem o nové technologie a ochota učit se novým věcem
- Logické a analytické myšlení
- Otevřenost k možnosti vycestovat za účelem pracovní cesty, školení nebo přímé technické podpory u zákazníka
VÝHODY
- VŠ vzdělaní technického směru
- Znalost dalších programovacích jazyků (C++, C#, PHP, Shell Script, atd.)
- Zkušenost s prací v support teamu (1st Tier: Service Desk) nebo tech. podporou (2nd Tier)
- Znalost německého nebo francouzského jazyka
Mzda od 20000 Kč, horní hranice není stanovena a odměna za výkon práce se odvíjí od zkušeností.
Dvousměnný provoz, v budoucnu možnost rozšíření na třísměnný
Benefity:
- 30 dní dovolené ročně
- Po zapracovaní možnost občasné práce z domova (Home Office)
- Stravenky v hodnotě 100 Kč/den
- Pracovní cesty do zahraničí
- Nové moderní kanceláře v Ostravě-Porubě
- Jazyko