ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK SPRÁVY NEMOVITOSTÍ

  • Brno

Pracovní místo ( ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK SPRÁVY NEMOVITOSTÍ ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

První kontakt e-mailem nebo telefonicky v době od 8:00 - 14:00 hodin, po-pá.

Úspěšná společnost zabývající se správou nemovitostí příjme schopného pracovníka/ci na pozici
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK SPRÁVY NEMOVITOSTÍ

Náplň práce:
Vede evidenci domů a bytů a zajišťuje její aktualizaci. Komunikace s klienty a vlastníky nemovitostí.

POŽADUJEME:
SŠ vzdělání
znalost práce na PC - Word, Excel, WinDomy - výhodou.
Výborné komunikační schopnosti, odolnost proti stresu, schopnost administrativní práce, samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost.

NABÍZÍME:
Nástupní plat dle znalostí a praxe od 20.000,- Kč,
Práci ve stabilní a zavedené firmě v dobrém kolektivu.
Zaškolení, zapracování a další odborný růst.
5 týdnů dovolené.
Pracoviště Brno, tř. Kpt. Jaroše 7b.
Nástup ihned nebo dle dohody.

Informace na tel. +420 541 320 120 (paní Pavla Rojiková), nabídky a profesní životopisy zasílejte na e-mail: rojikova@bytova-správa.cz

Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů dovolené, školení a vzdělávání, odměny dle Pracovního řádu
Volné místo administrativní pracovník správy nemovitostí pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát