Pracovní místo ( Referent/ka - administrativní pracovník/pracovnice zařazen/a do oddělení správní ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Místo pracoviště:
-Brandýs nad Labem-Stará Boleslav
Prvotní kontakt:
- podání písemné přihlášky do výběrového řízení, termín uzávěrky přihlášek: 19. 8. 2019
Upřesňující údaje:
- nástup dle dohody
- Charakteristika vykonávané práce: příprava řešení věcí ve správním řízení s více účastníky vyžadující rozsáhlou podkladovou dokumentaci, dožádání apod. Zájemci, kteří splňují předpoklady a požadavky stanovené vyhlašovatelem, mohou do výběrového řízení posílat své písemné přihlášky se všemi předepsanými náležitostmi a přílohami na adresu MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, Masarykovo nám. 1, 250 01 Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, v označené obálce VŘ/OSŘ do 19.08.2019.
- Náležitosti písemné přihlášky: jméno a příjmení uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost a místo trvalého pobytu uchazeče, datum a vlastnoruční podpis uchazeče, příp. kontaktní spojení, tj. telefon, e-mail. K přihlášce zájemce připojí přílohy: životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních; ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. PŘIHLÁŠKY NELZE POSÍLAT ELEKTRONICKY.
- Předpoklady: střední vzdělání s maturitní zkouškou; státní občanství ČR, případně cizí státní občan s trvalým pobytem na území ČR, starší 18 let, způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost, znalost českého jazyka.
- Požadavky: praxe ve státní správě či samosprávě vítána, uživatelská znalost práce na PC, schopnost samostatné práce, flexibilita, komunikativnost, spolehlivost. Více informací na www.brandysko.cz, sekce volná pracovní místa.
Zaměstnanecké výhody:
- stravenky, 3 dny zdravotního volna, příspěv