Pracovní místo ( Pracovník/ce zákaznického servisu pro francouzký trh * ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
PRACOVNÍK/CE ZÁKAZNICKÉHO SERVISU PRO FRANCOUZKÝ TRH *
Požadujeme: Francouzština - na úrovni rodilého mluvčího, Angličtina - na komunikativní úrovni, výhodou - základní znalosti práce na počítači
Náplň práce: zákaznická podpora pro francouzské zákazníky, tvorba objednávek, spolupráce se skladem, expedicí a plánování přepravy objednávek, řešení krizových situací - zpožděné zásilky, potíže při přepravě, práce v programu SAP a Outlook, důraz je kladen na time management.
Nabízíme: 25 dní dovolené, stravenky, příspěvek na důchodové pojištění, příspěvek na volnočasové aktivity a zdravý životní styl - Flexi Pass.
První kontakt: telefonicky v době 9:00 - 16:00 h. na čísle: 724 734 531, e-mail: Monika_Jelenkova@milacron.com
Volné místo pracovník/ce zákaznického servisu pro francouzký trh * pro lokalitu Vsetín.