Pracovní místo ( REFERENT / REFERENTKA PERSONALISTIKY ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
REFERENT / REFERENTKA PERSONALISTIKY
- PP na dobu určitou 1 roku, nástup možný ihned
- Pracovní náplň: odpovědnost za celý proces náboru zaměstnanců: aktivní vyhledávání nových zaměstnanců, inzerce pracovních míst, selekce CV, provádění pohovorů, příprava pracovně-právních dokumentů, samostatná práce v Režimu Ukrajina, odpovědnost za celý režim, komunikace s ÚP, MV, Cizineckou policii a dalšími úřady, úzká spolupráce se mzdovou účtárnou a právním oddělením společnosti, komplexní personální správa v souladu s legislativou, úprava dokumentace, poskytování kompletní personální podpory managementu společnosti i ostatním zaměstnancům, zpracování a evidence docházkového systému - kompletní zajištění přístupových karet a jejich nastavení v interním systému, administrativní podpora vedení společnosti, zajištění chodu sekretariátu společnosti
- Požadujeme: SŠ vzdělání, uživatelská znalost práce na PC (MS Office)
znalost pracovně-právní legislativy - podmínkou, nutná znalost Režimu Ukrajina
předchozí praxe v oblasti HR minimálně 2 roky, ideálně ve výrobní společnosti, organizační a komunikační schopnosti, příjemné a profesionální vystupování, spolehlivost, samostatnost
řidičský průkaz sk. B
- Nabízíme: příspěvěk na stravování nebo stravenky, firemní výrobky zdarma nebo za zvýhodněné ceny
- V případě zájmu nám zasílejte životopisy na e-mail: sekretariat@hradeckapekarna.cz
Volné místo referent / referentka personalistiky pro lokalitu Hradec Králové.