Pracovní místo ( Asistenti personálního oddělení s dobrou angličtinou (brigáda pro studenty ve Zl ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Jako ASISTENTKA PERSONÁLNÍHO ODDĚLENÍ budeš vyřizování žádostí od překladatelů, kteří by s námi chtěli rozjet spolupráci. Domluvíš s nimi konkrétní podmínky, odpovíš jim na případné základní otázky a celkově se postaráš o administrativní stránku jejich náboru.
Na starosti budeš mít i recruiting nových překladatelů, tzn. jejich aktivní oslovování na webu, případně sociálních sítích.
S překladateli budeš komunikovat nejčastěji e-mailem, sem tam i telefonicky a počítej s tím, že angličtinu využiješ velmi často. Čeká tě i práce s naší databází překladatelů, její průběžná aktualizace a práce v překladatelských softwarech (neboj, zaučíme tě).
Až se ti vše dostane pod kůži, začneš samostatně pomáhat překladatelům s řešením jednoduchých technických otázek (nehledáme ajťáka, stačí si trošku rozumět s počítačem a určitě to zvládneš) a staneš se jejich pravou rukou v různých situacích spojených s naší spoluprací.
Každopádně se můžeš spolehnout, že tě kolegyně Janča a Zuzka pořádně zaškolí a budou ti vždy nablízku.
PROČ SE TI U NÁS BUDE LÍBIT:
Nejsme ani tak pracovní kolektiv jako spíš parta kamarádů, která míří ke společnému cíli - dobře odvedené práci. Ať už se budeš bavit s kýmkoliv v agentuře, vždycky ti budou naslouchat, pomáhat a probírat tvé nápady. Firemní kulturu totiž máme postavenou na otevřené komunikaci, vzájemné důvěře, podpoře a humoru (toho si u nás užiješ habaděj).
PRO TUTO PRÁCI POTŘEBUJEŠ:
Angličtinu na úrovni B2 (každodenní využití). Velmi dobré komunikační schopnosti. Příjemné, asertivní vystupování a přirozenou ochotu pomáhat. Smysl pro detail a pečlivost. Kladný