Pracovní místo ( Asistent/asistentka náměstka primátora ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
Statutární město Chomutov
tajemník MMCH vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou
Asistent/asistentka náměstka primátora (Organizační a administrativní pracovník)
na úsek kancelář tajemníka s místem výkonu práce Statutární město Chomutov.
Stručné vymezení pracovní náplně: zajišťuje zabezpečení a vykonávání širokého spektra technickoadministrativních prací spojených s vytvořením vhodných podmínek pro práci vedení města, administrativně zajištuje jednání rady města a zastupitelstva města, zpracovává usnesení a zápisy z jednání rady města a zastupitelstva města, eviduje úkoly uložené radou města a zastupitelstvem města a kontroluje jejich plnění, dále zajišťuje spisovou a archivní agendu a plní další úkoly podle pokynů vedení města.
Platové zařazení: 8. pl. třída podle nař. vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění.
Plat: 16.800,- až 25.330,- + osobní příplatek
Předpokládaný nástup: dle dohody
Nabízíme:
5 týdnů dovolené,
příspěvek na stravování (stravenky),
pružnou pracovní dobu,
indispoziční volno v rozsahu 4 dnů v kalendářním roce.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru.:
fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná,
ovládá jednací jazyk.
Další požadavky:
střední vzdělání s maturitní zkouškou,
výborné vyjadřovací schopnosti v písemném projevu, výborná znal