Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií

  • Brno

Pracovní místo ( Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem.
Následující dovednosti jsou výhodou:
Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem
Zkušenosti s péči o zákazníky / služby řízení 3-5 let
Znalost obchodních produktů AT&T
Znalost systémů AT&T podporujících AT&T Service Assurance
Poskytování výsledků zaměřených na zákazníka
Logické myšlení a vášeň pro řešení problémů
Zkušenosti s nástroji pro podporu sady Office
Uchazeči musí úspěšně projít technickým testem, anglickým testem a ústním pohovorem během výběrového řízení
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou
Volné místo technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát