Pracovní místo ( Odborní asistenti v administrativě ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Kontakt e-mailem.
Náplň práce:
- Administrativní činnost: správa financí a záležitosti spojené s provozem organizace
Požadujeme:
- Základní znalost účetnictví
- Zkušenosti s administrativní činností
- Zkušenost s prací pro nestátní neziskovou organizaci
- Time management a organizační schopnosti
- Plynulou angličtinu a češtinu/ slovenštinu
- Počítačové dovednosti
- Časovou flexibilitu
Uvítáme:
- Vzdělání ekonomického nebo podobného směru
- Orientaci v základních právních otázkách týkajících se fungování nestátní neziskové organizace
- Velkou výhodou: ochota pracovat v YEE alespoň dva roky
Další informace:
- Požadujeme motivační dopis v angličtině. Do výběrového řízení zahrneme pouze uchazeče, kteří se přihlásí elektronicky. Budeme kontaktovat pouze kandidáty, kteří postoupí do užšího výběru, ty pozveme na pohovor. Přijímací pohovor proběhne v angličtině.
- Pracovní smlouva na dobu určitou (na 1 rok s tříměsíční zkušební dobou a možností prodloužení)
Přihláška do výběrového řízení:
- Životopis a motivační dopis v angličtině pošlete na adresu: yee@yeenet.eu
Výhody: 25 dní dovolené, 3 sick days
Volné místo odborní asistenti v administrativě pro lokalitu Praha.