Pracovní místo ( administrativní pracovník/ce do servisního oddělení ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
místo výkonu práce: Rakovnická 3665 Louny
plný i zkrácený úvazek
Hlavní náplň práce:
Přijímání reklamací do systému
Výdej reklamací a odesílání zákazníkům Komunikace se zákazníky a přepravci Administrativa spojená s chodem servisního oddělení
Vytvoření regálové evidence
Požadujeme:
SŚ vzdělání s maturitou
Min. 2 roky zkušeností na podobné pozici
Znalost práce na PC (Excel, Word a Outlook), znalost účetního programu Helios Orange výhodou Komunikativní znalost AJ výhodou nikoliv podmínkou
Samostatnost, spolehlivost, pečlivost
Příjemné/nekonfliktní vystupování
stravenky, příspěvek na výuku Aj a Nj, příspěvek na kartu Multisport, zaměstnanecké slevy na zboží
kontakt: hr@pmc.cz
Volné místo administrativní pracovník/ce do servisního oddělení pro lokalitu Louny.