Pracovní místo ( referent/referentka oddělení Provozu a správy budov odboru Hospodářsko správního ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
požadavky na uchazeče:
střední vzdělání s maturitní zkouškou - ekonomický směr výhodou
praxe ze státní správy nebo územních samosprávných celků výhodou
schopnost koncepčního i analytického myšlení
samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, velmi dobrá schopnost plánování a organizování práce, schopnost kooperace
rychlé, věcné a konstruktivní jednání
ekonomické a právní povědomí
znalost práce s PC (MS Office)
státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu; který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru trestní bezúhonnost
splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.
charakteristika pracovního místa:
činnosti související s evidencí a správou majetku, který Úřad používá ke své činnosti evidence o pohybu a umístění majetku, nakládání s majetkem, inventarizace, vyřazování, likvidace
zajišťování provozních záležitostí souvisejících se zabezpečením řádného chodu jednotlivých odborů a samostatných oddělení umístěných v budově Ústředí
zajištění klíčového režimu v budově Ústředí
zastupování pokladní služby za pokladníka hlavní pokladny Úřadu
Volné místo referent/referentka oddělení provozu a správy budov odboru hospodářsko správního pro lokalitu Praha.