Pracovní místo ( VEDOUCÍ BACK-OFFICE (administrativní, personální a servisní oddělení) ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
VEDOUCÍ BACK-OFFICE (administrativní, personální a servisní oddělení)
- PP na dobu neurčitou, nástup 1.7.2019
Náplň práce: Personální agenda (organizace výběrových řízení, komunikace s uchazeči), administrativa (zpracování smluv, práce s firemním systémem), správa Klientů (servisní hovory)
školení nových partnerů, zajištění plynulého provozu pobočky
- Požadujeme: Ochotu rychle se učit novým věcem a aktivní přístup, výborné komunikační a organizační schopnosti, reprezentativní, příjemné a vstřícné vystupování, pozitivní přístup a úsměv, spolehlivost samostatně pracovat a nést zodpovědnost, znalost práce na PC (MS Office, Outlook, internet)
- Nabízíme: Zaškolení a osobní přístup, fixní mzdu + prémie z obratu společnosti, dovolená + 3 dny osobního volna, částečně pružná pracovní doba, víkendy a svátky volné, stabilní zaměstnání s perspektivou do budoucna, možnost uplatňovat své zkušenosti, nápady a znalosti, příjemné pracovní prostředí
- V případě zájmu zašlete profesní CV na email: personalni.oddeleni@financni-institut.cz (do předmětu uveďte název pozice).
Po vyhodnocení Vašeho CV Vás budeme kontaktovat s informacemi o dalším postupu ve výběrovém řízení.
www.financni-institut.cz
Volné místo vedoucí back-office (administrativní, personální a servisní oddělení) pro lokalitu Hradec Králové.