referent/ka zákaznického servisu

  • Brno

Pracovní místo ( referent/ka zákaznického servisu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Kontakt na e-mail: marie.tuckova@beghelli.cz
Náplň práce:
každodenní komunikace se zákazníky z ČR a ze zahraničí, emailem i telefonicky
zadávání a kontrola objednávek, ověřování stavu objednávek, fakturace, dodání zboží a s tím spojená administrativa
řešení požadavků denní přepravy zboží
zadávání požadavků do oddělení výroby a nákupu
spolupráce s centrálním skladem a expedicí
reporting (týdenní, měsíční)
spolupráce při řešení reklamací
Požadavky:
francouzský jazyk - komunikativní úroveň - podmínkou, anglický jazyk - dobrá znalost - podmínkou
znalost práce na PC, zejména Excel a Outlook
dobré komunikační dovednosti
Zaměstnanecké výhody:
firemní jazykové vzdělávání
závodní stravování
kafetérie
3 dny Sick days
Volné místo referent/ka zákaznického servisu pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát