Referent obchodu

  • Brno

Pracovní místo ( Referent obchodu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem.
Požadujeme znalost ruského jazyka na úrovni rodilého mluvčího a znalost anglického jazyka na středně pokročilé úrovni (min B1), základní znalost českého jazyka (A2). Komunikační a prezentační schopnosti na vysoké úrovni. Řidičsky průkaz skupiny B a schopnost trávit 50 % pracovní doby na služebních cestách v Rusku a v zemích bývalého Sovětského svazu. Požadujeme zahraniční pracovní zkušenosti minimálně 2 roky (zkušenosti s obchodováním s ruskými zákazníky podmínkou). Dobrá znalost MS office a Google docs. Základní znalosti projektového managementu IPMA. VŠ technického směru. Základní orientace v ruské legislativě.
Náplň práce:
Analýza požadavků zákazníka a vyhodnocení možností a způsobů realizace
Komunikace se zákazníkem o technické stránce jeho požadavků
Příprava obchodních nabídek
Tlumočení a překlady
Organizace a účast na zahraničních veletrzích a služebních cestách
Organizace obchodních jednání
Podpora zahraničního obchodu
Komunikace se státními úřady za účelem zajištění licencí a povolení k vývozu a dovozu strojů.
Zaměstnanecké výhody:
Závodní stravování, firemní notebook a telefon, flexibilní pracovní doba.

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou
Volné místo referent obchodu pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát