Administrativní pracovník/ce

  • Valašské Meziříčí

Pracovní místo ( Administrativní pracovník/ce ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
Požadujeme: příjemné vystupování, ochota pracovat, výborná znalost microsoft office - word, excel, základní znalost účetnictví, základní znalost účetních a ekonomických výrazů /faktura, DPH, datum zdanitelného plnění, příjmový pokladní doklad apod., znalost účetního programu POHODA výhodou.
Náplň práce: práce s PC - prodejní a skladový systém POHODA, základní práce s účetním systémem POHODA, práce na PC s excelem - úprava tabulek, nastavení základních funkcí, úprava sloupců apod., práce s programem SHOPTET - export / import pomocí ecxelu,
administrativní práce - kopírování, skenování, zakládání dokumentů do pořadačů.
První kontakt: e-mailem na petra@azhcz.cz
Volné místo administrativní pracovník/ce pro lokalitu Valašské Meziříčí.

Vložit inzerát