ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE

  • Liberec

Pracovní místo ( ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Nabízíme zajímavou práci ve skvělém kolektivu s možností osobního růstu a dalšího vzdělávání v oblasti pojišťování, úvěrů a automobilů. Všechna potřebná školení a kurzy zařídíme a zaměstnanecké výhody jsou samozřejmostí!
Požadavky:
- min. středoškolské vzdělání s maturitou
- Základní znalosti s prací na PC
- AJ min. na úrovni A2 (občasná komunikace se zahraničními klienty), znalost dalších cizích jazyků výhodou
- Prozákaznický přístup, ochota učit se novým věcem a spolupracovat v týmu
- Pracovitost, smysl pro pořádek a pozitivní přístup
- ŘP sk. B
Náplň práce:
- Administrativní podpora vedení společnosti
- Uzavírání kupních smluv na automobily a administrativa s tím spojená
- Evidence a vedení autopůjčovny
- Tvorba pojištění
- Komunikace s klienty
- Aktivita na sociálních sítích a práce v programu Autosoft
- Další ad hoc splnitelné úkoly pro zpestření
Zaměstnanecké výhody: práce v malém rodinném týmu, osobní přístup, možnost slev v autopůjčovně a autoservisu, několikrát ročně společné hrazené aktivity s dobrovolnou účastí.
Hlásit se e-mailem.
Volné místo administrativní pracovník/ce pro lokalitu Liberec.

Vložit inzerát