Pracovní místo ( OBCHODNÍ ASISTENT/ASISTENTKA ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracovní poměr na dobu neurčitou, pružná pracovní doba. Pozice je vhodná i pro absolventy/-ky.
Náplň práce: realizace smluvených schůzek s klienty; aktivní vyhledávání klientů; nastavení optimálního portfolia klienta; udržování kontaktu se stávajícími klienty; uzavírání smluv s klienty, vedení dokumentace.
Požadavky: manažerské schopnosti; výborné komunikační dovednosti; vnitřní motivaci na sobě pracovat; obchodní dovednosti; ukončené SŠ (maturita) nebo VŠ vzdělání; licence PPZ od ČNB výhodou; bezúhonnost; řidičský průkaz sk. B; pozitivní přístup k práci.
Zaměstnavatel nabízí: flexibilní pracovní dobu; 25 dní dovolené; firemní notebook + telefon; nadprůměrné ohodnocení (finanční ohodnocení dle výsledků); zázemí centrální kanceláře - pobočka Hradec Králové a Náchod; školení od producentů; velký potenciál kariérního růstu.
Kontakt - p. Hofman Petr, tel.: 776 630 019, e-mail: petr-hofman@seznam.cz (zaslání životopisu).
Volné místo obchodní asistent/asistentka pro lokalitu Náchod.