Technická zákaznická podpora - level 1

  • Brno

Pracovní místo ( Technická zákaznická podpora - level 1 ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem
Uchazeč musí ovládat anglický jazyk alepsoň na úrovni B2
Výhodou:
certifikát CISCO CCNA - případně odpovídající zkušenosti s technickou podporou v délce trvání alespoň 1 roku
zkušenosti se zákaznickou podporou v délce trvání alespoň 1 roku
základní znalosti o Windows, Unix, a ticketovacím systému, jako například Remedy
zkušenosti se zákaznickým servisem
Zaměstnanecké výhody:
dovolená navíc, stravenky
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou
Volné místo technická zákaznická podpora - level 1 pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát