Pracovní místo ( Referent/ka pro bankovní back-office ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
První kontakt e-mailem
KBC SSC hledá nové kolegy/kolegyně do nově vznikajích projektů.
Společnost:
KBC Group je mezinárodní bankovně-pojišťovací skupina působící na domácím trhu v Belgii a ve střední a východní Evropě.
KBC SSC Brno (Centrum sdílených služeb) je společností, která se zabývá obchodně-administrativními procesy a aktivitami pro vybrané členy skupiny KBC.
Pracovní náplň:
Řešení specifických transakcí dle jednotlivých trhů
Zpracovávání a správa interních databází
Ověřování správnosti údajů, v případě potřeby komunikace s externími dodavateli
Administrativní činnost
Plnění zadaných úkolů dle daných instrukcí v požadované kvalitě a termínech
Po zaškolení práce v interním systému
Spolupráce na vylepšování procesů a zavádění změn
Požadujeme:
Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
Komunikativní znalost anglického jazyka
Pozitivní a proaktivní přístup
Analytické myšlení
Odpovědný a profesionální přístup
Ochota dále se vzdělávat a učit se novým poznatkům
Odolnost vůči stresu
Nabízíme:
Zaměstnání v prestižní mezinárodní společnosti
Moderní zázemí kanceláří v Brně
5 dní dovolené navíc
3 sick days
Stravenky
Cafeteria systém (Flexi Pass poukázky...)
Příspěvky na penzijní a životní pojištění
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou
Volné místo referent/ka pro bankovní back-office pro lokalitu Brno.