Pracovní místo ( Asistent/ka vedení společnosti ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Náplň práce:
práce pro ředitele společnosti; příjem a obsluha návštěv; zajištění denních potřeb společnosti, drobné nákupy; zajišťovat správu veškeré dokumentace organizace; evidence plateb a účetních dokladů; vedení databáze zákazníků, získávání referencí; interní a externí PR, marketing, firemní akce; tvorba plánů vzdělávání, školení a zajišťování jejich platností.
Požadujeme:
velká ochota pracovat; čestnost v jednání; ŘP sk. B (aktivní řidič); uživatelská práce s PC (MS Office); práce se soc.sítěmi (LinkedIn, FB,..); dobrá znalost ČJ slovem i písmem; AJ / NJ výhodou; komunikativnost, samostatnost; ochota se vzdělávat.
Zaměstnanecké výhody
13. plat; příspěvek na stravování; 5 týdnů dovolené; možnost odborného rozvoje a školení; firemní akce; dobrý kolektiv a příjemnou atmosféru.
Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: info@trinomprerov.cz.