Pracovní místo ( Asistent/ka manažera ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Místo výkonu práce Pardubice.
Náplň práce: vedení svěřené administrativy, plánování a organizace schůzek a jednání, zpracování dokumentů, komunikace s uchazeči o zaměstnání, aktivní podíl na náborovém procesu nových zaměstnanců, zpracování agendy na PC, komunikace s orgány státní správy, reporting vedení společnosti, ad hoc úkoly.
Požadujeme: aktivní znalost ČJ nebo SK jazyka, aktivní znalost AJ nebo RJ jazyka, velmi dobrá znalost práce s PC, MS Office, ŘP sk. B (aktivní řidič/ka), samostatnost, důraz na organizaci času a multitasking, dobrá znalost sociálních sítí a práce s nimi, flexibilita, komunikativnost.
Zaměstnanecké výhody: Příjemné pracovní prostředí, odpovídající finanční ohodnocení, výborná firemní kultura, zázemí stabilní společnosti, perspektiva dlouhodobého pracovního poměru.
První kontakt e-mailem nebo telefonicky - pracovní dny od 08:00 do 16:00h.