L1 Technická podpora

  • Brno

Pracovní místo ( L1 Technická podpora ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem Popis:Počáteční úroveň technické podpory, která je odpovědná za řešení základních problémů a požadavků koncových uživatelů a další služby vyžadující základní úroveň technické podpory Požadavky:Dobrá znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni a zájem o IT/ počítačové sítě Výhodou: zkušenosti se zákaznickou podporou základní znalosti o Windows, Unix, a ticketovacím systému, jako například Remedy Pozice je vhodná i pro studenty nebo absolventy! Zaměstnanecké výhody: Vzdělávání dle dohody s přímým nadřízeným, 5 týdnů dovolené, stravenky na stravování (Sodexo) v hodnotě 60 Kč s 100% dotací firmou, Sodexo pass měsíční příspěvek od zaměstnavatele, atd. Description:1st level of technical support responsible for resolving of basic incidents and needs of the end users Requirements: good working knowledge of English and interest in IT/ Computer Networking Good to have: experience from Customer Service or Help Desk, basic knowledge of Windows, Unix and ticketing systems, such ash Remedy This role is also suitable for students or recent graduates! Nabízíme: Dovolená navíc, stravenky Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

Vložit inzerát