Pracovní místo ( ÚŘEDNÍK/ÚŘEDNICE - PERSONALISTA/PERSONALISTKA MĚSTSKÉHO ÚŘADU SOKOLOV ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Výběrové řízení
na obsazení místa úředníka/úřednice - personalisty/personalistky Městského úřadu Sokolov.
Druh práce:
- personální správa organizace a odměňování zaměstnanců a členů zastupitelstva města
- správa rozpočtu města na úseku odměňování
- vedení agendy vzdělávání zaměstnanců a členů volených orgánů města
- vedení agendy výběrových řízení na volné pracovní pozice
- organizace přeshraniční spolupráce s partnerskými městy.
Pracovní pozice je vhodná pro osoby se zdravotním postižením s prvním a druhým
stupněm invalidity.
Místo výkonu práce: Sokolov
Platové zařazení: 9. platová třída
Trvání pracovního poměru: na dobu neurčitou
Den nástupu do práce: dle dohody
Předpoklady pro vznik pracovního poměru dle § 4 odst. 1 zákona o úřednících
1. uchazeč musí být fyzickou osobou, která
- je státním občanem ČR, nebo cizím státním občanem s trvalým pobytem v ČR,
- dosáhla věku 18 let,
- je způsobilá k právním úkonům,
- je bezúhonná,
- ovládá jednací jazyk,
2. úplné střední všeobecné (gymnázium), úplné střední odborné s vyučením i maturitou nebo vyšší odborné
Požadavky na uchazeče
1. znalost pracovního práva,
2. znalost odměňování ve veřejné správě,
3. aktivní znalost německého jazyka slovem i písmem,
4. velmi dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem,
5. velmi dobrá uživatelská znalost práce s počítačem (MS Office, internet).
Výhodou je
1. praxe v oblasti personalistiky a odměňování zaměstnanců, nejlépe ve veřejné správě,
2. znalost souvisejících právních předpisů, především zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení);
zá