Pracovní místo ( Specialista/ka zákaznického servisu (pasivní linka) ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Baví Vás kontakt se zákazníky? Jste pro-klientsky orientovaný/á a máte perfektní ústní i písemnou češtinu?
Pro našeho klienta nyní hledáme Specialistu/ku zákaznického servisu pro pasivní linku.
Co Vás na této pozici čeká?
- Přijímání hovorů na zákaznických linkách společnosti
- Písemná komunikace se zákazníky
- Komunikace se zákazníky na sociálních sítích
- Vyřizování odchozích zákaznických hovorů
- Administrativní práce spojené s výkonem funkce Specialisty zákaznického servisu
- Případný prodej produktů společnosti na zákaznické lince
- Příprava reportů pro manažera zákaznického servisu
- Pomoc při školení nových operátorů zákaznického servisu
- Práce s interním systémem společnosti (CRM)
- Vyřizování dotazů, stížností, reklamací a dalších zákaznických požadavků