Pracovní místo ( Brand Activation Manager FMCG ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Chcete být u zavádění generace nových produktů v dynamicky se rozvíjejícím FMCG sektoru?
Chcete tvořit marketingovou a komunikační strategii pro produkt, který je velkou novinkou pro český trh?
Jako BRAND MANAGER budete:
- Plánovat strategii uvedení generace nových produktů na trh
- Připravovat kampaně na podporu prodeje
- Zodpovědný za navrhování a úspěšnou realizaci aktivačních plánů
- Dělat analýzu i reporting aktivací, výdajů, návratnosti investic
- Zodpovědný za rozpočty
- Dělat monitoring konkurence
- Strategii sociálních médií
- Komunikace s dodavateli (grafická agentura, hostesková agentura…atd.)
- Komunikace a koordinace obchodních iniciativ s obchodním a marketingovým týmem