Pracovní místo ( MARKETINGOVÝ MANAGER - HODONÍNSKO, KYJOVSKO, UH ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
-koncept značky a marketingová strategie společnosti
-produktová strategie
-sestavování a realizace marketingového plánu
-zodpovědnost za marketingový budget
-zajišťování eventů, soutěží a výstav
-účast na veletrzích a odborných eventech
-podpora on-line aktivit web, FB, e-shop
-řízení a zodpovědnost za dvoučlenný kolektiv zaměstnanců
-plánování úkolů, kontrola jejich provedení, zodpovědnost za celý proces
-dokončení rebrandingu společnosti (výběrové řízení, briefing, komunikace s agenturou, produkce a postprodukce materiálů)
-zastoupení společnosti ve vztahu k dodavatelům marketingových služeb (reklamní agentury, grafická studia apod.)
-CRM (Customer Relationshiop Management)
-copy writing
-aktivní spolupráce s obchodním a výrobním oddělením