Pracovní místo ( Manažer řízení nákladů ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Kontrola a schvalování rozpočtů (roční plán a měsíční rozpočty), kontrollingové činnosti – reporty (odhoc na požadavky Top managementu, pravidelné), komunikace s ředitelstvím v Číně a lokální centrálou v ČR, tvorba a vyhodnocení odchylkových a jiných adhoc analýz, tvorba ekonomických výkazů a reportů;
dohled nad přípravou účetních podkladů (faktur, měsíční i roční závěrky, dohadné položky, rezervy, účtování závazků);
schvalování PR/PO/Faktur/RM v rámci SAP schvalovacího procesu;
spolupráce při vnitřním auditu a s auditorskými firmami při externím finančním auditu;
plánování operativy a nastavování procesů oddělení, dohled a řízení týmu (cca 12 lidí);
řízení nákladů a hledání řešení na úspory;
spolupráce při nastavování cenových kvotací (nastavení cen pro zákazníka);
finanční plánování – investiční akce + kalkulace ROI;
spolupráce při uzavírání smluv s dodavateli investic;
komunikace se zákazníkem;
Spolupráce na projektech společnosti (za finanční oblast)