Pracovní místo ( Technik kvality ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Řídí řešení reklamací se zákazníkem, je odpovědný za včasnou reakci vůči zákazníkovi, ve spolupráci s TPV a výrobou zpracovává návrhy nápravných opatření, v rámci projektových týmů zajišťuje a spolupracuje na zpracování požadavků zákazníka dle příslušných pracovních postupů v procesu, zabezpečuje a spolupracuje na řízení neshodné výroby vrácené zákazníkem, zabezpečuje informovanost podniku o požadavcích zákazníků, prosazuje požadavky zákazníků v podniku, účastní se schůzek kvality, zpracovává a aktualizuje přehledy reklamací jemu určených zákazníků, podílí se a je zodpovědný za proces vzorkování k zákazníkovi v rámci projektového týmu, tvoří a aktualizuje dokumentaci kvality dle požadavků a změn