Pracovní místo ( RECEPČNÍ/ASITENTKA se znalostí MS EXCEL, 30 000 Kč/m. ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Hledáte různorodé a stabilní zaměstnání, kde můžete být v kontaktu s lidmi a také vypomáhat v oblasti adminstrativy?
Komunikace v angličtině Vám nečiní problém a zvládnete i pokročilé funkce v MS Excel?
Pokud ano, rádi bychom Vám nabídli pozici RECEPČNÍ/ASISTENTKA kanceláře ve farmaceutické společnosti.
Vaší náplní práce bude zejména:
* zajištění chodu recepce, evidence firemní korespondence
* administrativa spojená s provozem společnosti (evidence firemních vozidel, majetku)
* evidence přijatých faktur
* zajištění služebních cest, letenek, ubytování
* objednávky kancelářských potřeb
* správa knihy jízd
* reporting a analýzy dle potřeby managementu
Nástup: IHNED, dlouhodobá spolupráce
Pracovní doba: 8:30 až 17:30
Lokalita: Praha 1