HR administrator with English and French

  • Praha

Pracovní místo ( HR administrator with English and French ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

We are offering a great opportunity to work for one of the largest international companies located in Prague 6. We are looking for French speaking candidates interested in HR and payroll- this role demands both a high level of accuracy and the ability to communicate effectively.


Job tasks:
- Work on and support key employee life cycle processes such as new starters, data management, absence management, transfers and leavers
- Input, update and maintain all HR related data
- Perform audits and checks on data changes
- Deal with escalations from the HR Contact Center Team who is the first point of contact for all HR queries
- Communicate effectively with employees to explain and resolve queries and concerns
- Participation in the continuous improvement of HR processes

The contract is temporary with possibility of prolongation and conversion to become core employee

Start - asap
Ability to work 40 hours a week

Podobné nabídky

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

Bruf Company s.r.o.

  • Praha
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak týden

Prodejci po telefonu

Fairytale Store s.r.o.

  • Praha
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak týden

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

Bruf Company s.r.o.

  • Praha
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak týden

Podobné nabídky

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

Bruf Company s.r.o.

  • Praha
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak týden

Prodejci po telefonu

Fairytale Store s.r.o.

  • Praha
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak týden

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

Bruf Company s.r.o.

  • Praha
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak týden
Vložit inzerát