Pracovní místo ( ADMINISTRATIVNÍ PODPORA Z DOMOVA, 150-170 Kč/hod. ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Hledáte flexibilní práci, kde budete moci pracovat z domova? Nepostrádáte nadšení pro admiistrativu a máte v této oblasti již praxi? Jste maminka na rodičovské dovolené nebo jednodušše hledáte možnost pracovat z domu?
Pak čekáme právě na Vás!
Do našeho týmu hledáme nového člena, který bude působit na pozici ADMINISTRATIVNÍ PODPORY!
Co bude Vaší náplní práce?
* Zpracování docházek zaměstnanců
* Schvalování docházek v klientských systémech
* Zadávání dat do interního systému
* Hlášení zahraničních zaměstnanců do zaměstnání
* Objednávka firemních benefitů
* Ad hoc administrativa a reporting
* Komunikace s ostatními členy týmu
Nástup: IHNED
Lokalita: Praha 1
Dlouhodobá spolupráce na zkrácený úvazek cca 80 hod/měsíc
Převážně PRÁCE Z DOMOVA
Hledáme zaměstnance pouze z Prahy