Pracovní místo ( HR TEAM ASSISTANT, alespoň 20hod/týdně, 100-120 Kč/hod ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Umíte jednat s lidmi? Nebojíte se telefonovat? Jste organizovaná osobnost, která plánuje ve spolupráci s kalendářem? Aktivní použití angličtiny pro Vás není nepříjemný strašák? Můžete s námi spolupracovat každý pracovní den aspoň na 4 hod/denně. Budeme rádi, když se o Vás dozvíme více!
Na pozici Asistent/ka HR se budete starat o:
- telefonický prescreening kandidátů - podrobné zjištění informací o uchazeči a jejich zhodnocení pro určitou pozici
- selekci a zpracování reakcí (Outlook, Excel, Word, interní databáze)
- vyhledávání vhodných uchazečů na webových portálech
- organizování pohovorů s uchazeči
- podávání informací o nejrůznějších poptávaných pozicích
- administrativní práce
Pracovní doba: Po - Pá, aspoň 4 hod/den (ideálně každý pracovní den, čím více,tím lépe)
Nástup: nutný ihned
Mzda: 100 - 120 Kč/hod