Pracovní místo ( ADMINISTRATIVA - BACK OFFICE, 31 000 Kč/měs. ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Zajímá Vás práce v Back office? Máte zkušenosti s administrativou a chtěli byste pracovat pro stabilní zavedenou společnosti?
Nabízíme Vám práci v administrativě na pozici ADMINISTRATIVA - BACK OFFICE do lokality Praha 7!
Náplň práce je následující:
* nákup kancelářského materiálu a občerstvení
* starost o kancelářskou techniku
* zápisy meetingů
* práce se systémem SAP
* evidence faktur
* překládání dokumentů z angličtiny do češtiny a naopak
* komunikace s centrálou společnosti
* vyřizování dotazů a požadavků ze strany zákazníků a prodejců
* organizace firemních akcí (zajišťování cateringu, hotelů, dopravy, podklady pro eventy)
* evidence docházky zaměstnanců
* další administrativní úkony
Lokalita: Praha 7
Nástup: nejpozději 1.6.2017