Pracovní místo ( Koordinátor asistenčních služeb, 20 000 Kč/měs. ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Máte výborné komunikační a koordinační schopnosti? Jste pohotový/á a dokážete si poradit ve složitějších situacích? Chcete být v zaměstnání užiteční a pomáhat ostatním v neznázích?
Pokud hledáte dlouhodobé zaměstnání s možností dalšího kariérního růstu, zašlete nám svůj Váš životopis a reagujte na pozici ještě dnes!
Náplň práce:
* telefonická asistence klientům v nesnázích (dopravní nehody a defekty)
* zajištění a koordinace řešení vzniklé situace
* komunikace s dodavateli asistenčních služeb
* práce s interním systémem
* vyřizování emailů
* ad hoc administrativní úkoly
Práce na plný úvazek na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na neurčito, dlouhodobá spolupráce
Pracovní doba: směnný provoz s flexibilním začátkem (7,5 hodinové směny)
Lokalita: Praha 4, v blízkosti stanice metra
Nástup: IHNED/ dle domluvy
Nástupní mzda: 20 000 Kč/měs.(navýšení po zkušební době)