Pracovní místo ( VEDOUCÍ CALL CENTRA, Praha 8 ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Máte praxi s vedením týmu v call centru či jste zkušený telefonní operátor a hledáte možnost kariérního postupu? Pak nám zašlete Váš životopis na pozici VEDOUCÍ CALL CENTRA ještě dnes!
Na pozici VEDOUCÍ CALL CENTRA budete mít na starosti:
* Řízení interního call centra (7 - 12 operátorů)
* Nastavování procesů v rámci call centra a zlepšování jejich efektivity
* Tvorba call scriptů a metodických pokynů pro kontakt se zákazníky
* Hodnocení hovorů, analýzy a koučing operátorů
* Plnění obchodních plánů
* Spolupráce s HR Manažerkou na náboru nových zaměstnanců
* Vzdělávání a rozvoj operátorů
Lokalita: Praha 8 - Karlín
Nástup: IHNED