Pracovní místo ( OFFICE ADMINISTRATOR - PART TIME, Praha 1 ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Jsme přes 30 let jednou z největších evropských nezávislých personálních agentur.Specializujeme se na nábor profesionálů v soukromé i veřejné sféře a to jak na hlavní pracovní poměr, tak jako agenturní zaměstnance. Se 400 zaměstnanci v 25 kancelářích napříč 20 různými specializacemi pokrýváme tyto země: Českou republiku, Irsko, Litvu, Maďarsko, Polsko a Slovensko.
V loňském roce jsme umístili 4 781 kandidátů na hlavní pracovní poměr a 10 269 lidí jako agenturní zaměstnance.
Naše specializace:
Administrativa, bankovnictví a finance, call centra a multi-lingual, gastronomie a cestovní ruch, stavebnictví, zákaznická podpora, digital & online, inženýring, absolventi,farmacie a zdravotnictví, lidské zdroje, IT a telekomunikace, právo, výroba a provoz, maloobchod, obchod a marketing, věda a výzkum, doprava a logistika, SSC, BPO, ITO.
Naše služby:
Nábor na hlavní pracovní poměr, agenturní zaměstnávání, specializované personální služby, outsourcing.
Máte zkušenosti v oblasti office managementu či s prací na recepci? Pak nám zašlete Váš životopis!
Pro našeho klienta, společnost sídlící v centru Prahy hledáme kandidáty na pozici OFFICE ADMINISTRÁTOR:
Náplň práce:
* Starost o plynulý chod kanceláře a komunikace s dodavateli
* Podpora účetního oddělení ve Velké Británii
* Shromažďování a kontrola účetních dokladů (převážně na konci měsíce)
* Vedení docházek, komunikace s účetní firmou
* Příprava reportů, kontrola nákladů
* Administrativní podpora obchodního odělení
* Komunikace s klienty, zasílání vzorků zboží a zajišťování dodávek
* Objednávky hotelů a zajišťování služebn