Pracovní místo ( OFFICE ASSISTANT | 25 000 Kč ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Baví tě administrativa a komunikace s lidmi? Jednáš s lidmi kolem Tebe s úsměvem? Chceš najít stabilní práci s rozmanitou náplní práce v mladém kolektivu a zažít spoustu srandy? Pak právě Tebe hledáme!
Na pozici OFFICE ASSISTANT | 25 000 Kč
Tě čeká:
* starost o chod recepce, i celé kanceláře;
* vyřizování telefonátů, pošty, postarání se o návštěvy;
* zadávání faktur do systému, spolupráce s účetním oddělením;
* administrativní podpora a organizace schůzek pro kolegy;
* zadávání inzerátů na webové stránky a facebook;
* organizace firemního vánočního večírku nebo teambuildingu;
a další administrativa a speciální úkoly.
Každý den je jiný, ovšem žádný den se u nás nebudeš nudit. Pokud Tě pozice Office Assistant láká, pošli nám svůj životopis co nejdříve!
Lokalita: přímo v centru Liberce