Pracovní místo ( Administrativní podpora s NJ ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Referent/ka servisního střediska
Popis pracovní pozice
Naším zákazníkem je významná zahraniční společnost, zabývající se výrobou, prodejem a servisem regulační techniky. Za účelem rozšíření stávajícího týmu nabízí uplatnění ve výše uvedené pozici s výkonem práce v Praze.
V této pozici převezmete odpovědnost za prvotní komunikaci se zákazníky, příjem objednávek a jejich zadávání do systému, komunikaci a aktivní spolupráci se servisními techniky, sledování průběhu zakázek, přípravu denních a týdenních přehledů.
Obracíme se na komunikativní osobnosti se středoškolským vzděláním nebo absolventy/ky VŠ s pozitivním vztahem k technickým výrobkům. Očekáváme dobré organizační schopnosti, svědomitý přístup ke svěřené agendě, spolehlivost a důslednost. Nutnou podmínkou je komunikativní znalost německého jazyka.