Pracovní místo ( PRACOVNÍK ZPRACOVÁNÍ REKLAMACÍ ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Nehledáme jen tak někoho. Potřebujeme člověka co se nezalekne.
Člověka komunikativního a v každé situaci zachovávajícího klidnou hlavu.
Zákaznící na druhém konci nebudou vždy příjemní.
Pokud takový/á jste, neváhejte a ozvěte se nám. Nabídneme Vám za to zajímavou práci v administrativě.
- zpracování přijatých reklamací
- komunikace s pobočkami společnosti
- posouzení oprávněnosti reklamací
- reporting
- komunikace se zákazníky ohledně uznání či zamítnutí reklamací
- vytváření požadavků na opravné daňové doklady
- zpracování případných odvolání k ukončeným reklamacím
- poradenská činnost směrem k zákazníkům